A koalákat szerte a világban sokan szeretik. Mi mással is tükrözhetnéd az állatok iránti szereteted, mint egy szuper jegyzetfüzettel, aminek a tapintása olyan kellemes és megnyugtató. �rd bele kedvenc gondolataid, vagy csak rajzolj kedvedre. A szobád bármely pontjára teszed le mindenhol elbűvölő látványban lesz részed, ha rápillantasz.
A T-64 harckocsi nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, bár jópár darabot legyártottak belőle, nem lett igazán népszerű. Ezért az orosz hadvezetés a korszerűsítést, szükség esetén egy új típus kifejlesztését irányozta elő. A költségek csökkentésének érdekében a 64-es bázisán folytak a fejlesztések. A projekt a 1987-ben T-80 elnevezéssel vált ismertté. Nagyobbb erőforrás került a páncélos hátuljába, és a futógörgők méretét is megnövelték, ezáltal is plusz védelmet biztosítva a páncéltest oldalának. A fejlesztések természetesen a küzdőteret sem kerülték el. A toronyra és a testre felkerültek a mára már kötelezőnek mondható reaktív páncélzat kazettái is. Hamarosan kialakult a végleges kép, és így megformálódott a mai napig egyik legütőképesebb orosz harckocsi. A dobozban egy korábban kiadott Italeri/Dragon készlet található a már jól megszokott minőségben. Az illeszkedések jók, az alkatrészek tiszták, szépen öntöttek.
Gyártó: Zvezda
A Zvezda makettgyártó cég híres a rendkívül részletes és jól
A halvány körvonalakkal előrajzolt sablont, a készletekben található eszköz használatával tehetjük teljessé. A képkarcolás technikája könnyen elsajátítható, hiszen minden szettben találhatunk egy próbalapot, amely segítségével kedvünkre gyakorolhatunk. Látványos szobadísz sőt, egy igazán kedves, saját kezűleg készített egyedi ajándék lehet.
A K-19 volt az első szovjet atomtengeralattjáró, ballisztikus rakétákkal a fedélzetén. 1961 július 4-én az első bevetése során, súlyos fedélzeti üzemzavar ütötte fel a fejét, a tengerészek a saját testi épségük kockáztatásával hárították el a problémát. Mindezek ellenére a K-19 egészen 1990-ig szolgálatban maradt.
Makett adatai: Méretarány: 1:350 Hossza: 326 mm
Gyártó: Zvezda
A Zvezda makettgyártó cég híres a rendkívül részletes és jól megtervezett készleteiről. A cég különösen a katonai és történelmi modellek terén kiemelkedő, de járműveket és repülőgépeket is kínál. A Zvezda makettek közepes és könnyű nehézségi szinttel rendelkeznek, így kezdő és haladó modellezők számára is ideálisak. Az alkatrészek precízen illeszkednek, és minden modell valósághű megjelenést biztosít.
Ki mondta, hogy csak a tanteremben lehet tanulni? Az iKnow Junior társasjáték 20 különböző típusú feladattal és kihívással csábít a tudás birodalmába. Fedezd fel a csapatmunka izgalmait, bővítsd tudásod ezernyi újdonsággal és vértezd fel magad a legfontosabb készségekkel, kompetenciákkal!
A főként Németországban állomásozó RAF Jaguárok gyors bevetésre és regionális megerősítésre szolgáltak, míg mások taktikai nukleáris csapásmérő szerepet láttak el, WE177 bombákat szállítva. A továbbfejlesztett GR.1A Jaguárok sikeresen repültek az 1990-es öbölháborúban, ahol 12 repülőgép 612 harci bevetést hajtott végre veszteség nélkül. Az utolsó Jaguárok 2007 áprilisában vonultak ki a RAF szolgálatából.
A szovjet Tu-144-es szuperszonikus utasszállító repülőgépet a Tupoljev Tervezőiroda készítette, és ez volt az első ilyen osztályú repülőgép a világon. Az utasszállító repülőgép prototípusa 1968. december 31-én emelkedett először a levegőbe. A repülőgép kereskedelmi üzemeltetése 1975-ben kezdődött meg a Moszkva-Alma-Ata útvonalon. A szuperszonikus utasszállító repülőgépek utasszállító járatokon való használata 1978-ban fejeződött be, ezt követően repülő laboratóriumként használták őket. A repülőgépek fedélzetén akár 150 utas is kényelmesen elférhetett. A repülőgép utazósebessége 2300 km/h, magassága 16-18 km volt. 1977-78-ban a Tu-144-es Szovjetunió-77110-es járatszámmal rendszeres utasszállító járatokat teljesített. 1977-ben a Le Bourget-ban megrendezett XXXII. nemzetközi légi szalon résztvevője volt, a 345-ös kiállítási számot kapta. A repülőgépet 1984-ben, üzemeltetésének befejezése után az Uljanovszki Polgári Repülési Múzeumba szállították, ahol ma is áll.
A fűnyírós játékot imádják a kis lurkók, ráadásul még a kerekekbe szerelt műanyag nyelv ad egy kerepelő hangot, ahogy a gyermek tolja a fűnyírót, ezzel imitálva a fűnyíró igazi hangját.