A hosszú farkáról híres gyűrűsfarkú maki egy főemlős, amely kizárólag Madagaszkár szigetén található. A többi makifajhoz hasonlóan a gyűrűsfarkú maki is nőstény domináns, ami azt jelenti, hogy társadalmi csoportjaikat a nőstények hierarchiája irányítja.
A híres Panzerkampfwagen V Pantherből származó Jagdpanther a mobilitás, a páncélvédelem és a tűzerő sikeres kombinációja miatt jobbnak bizonyult minden szövetséges ellenfélnél a csatában. A 8,8 cm PaK 43/3 L/71 löveggel szerelt Jagdpanther 1944 januárjától készült. Meghajtás: 600 lóerős V 12 hengeres Maybach benzinmotor, végsebesség: 55 km/h. Legénység: 5 férfi. - Dioráma lemez romok másolatával - Rugalmas, puha műanyag lánc A következő változatok hiteles ábrázolása: - 654. nehézpáncélvadász-hadosztály, 1- Company, Elzász, Franciaország, 1944 - Ismeretlen egység, Nyugati Front, Németország, 1945 tavasz Az alapfestékek mellett ragasztót és ecseteket is tartalmaz.
Szeret színezni a gyermek? Akkor abszolút ajánljuk ezt a 4 méter hosszú Style 4 Ever posztert. Ez a poszter telis-tele van mintákkal, amit úgy színeztek ahogy akartok. Ahhoz, hogy csodálatos alkotások készüljenek a szettben találtok még ceruzákat és 50db matricát. Amikor készítitek ezt a hatalmas színezőt, akkor találtok majd rajta titkos részleteket is ahova mondjuk a saját fotódat ragaszthatod barátnőddel például.
A közönséges gnúnak, a fehérszakállú gnúnak és a csíkos gnunak is ismert kék gnú egyike a két gnúfajnak, és főként Afrika déli csücskén honos. A kék név a kabát kissé kékes fényére utal.
A szovjet Tu-144-es szuperszonikus utasszállító repülőgépet a Tupoljev Tervezőiroda készítette, és ez volt az első ilyen osztályú repülőgép a világon. Az utasszállító repülőgép prototípusa 1968. december 31-én emelkedett először a levegőbe. A repülőgép kereskedelmi üzemeltetése 1975-ben kezdődött meg a Moszkva-Alma-Ata útvonalon. A szuperszonikus utasszállító repülőgépek utasszállító járatokon való használata 1978-ban fejeződött be, ezt követően repülő laboratóriumként használták őket. A repülőgépek fedélzetén akár 150 utas is kényelmesen elférhetett. A repülőgép utazósebessége 2300 km/h, magassága 16-18 km volt. 1977-78-ban a Tu-144-es Szovjetunió-77110-es járatszámmal rendszeres utasszállító járatokat teljesített. 1977-ben a Le Bourget-ban megrendezett XXXII. nemzetközi légi szalon résztvevője volt, a 345-ös kiállítási számot kapta. A repülőgépet 1984-ben, üzemeltetésének befejezése után az Uljanovszki Polgári Repülési Múzeumba szállították, ahol ma is áll.