A népszerű SZUPERFARMER űrbéli folytatásaként jött létre az UFÓ FARMER, amelyet már a 6 évesek is játszhatnak. Ezúttal nem szaporítani kell az állatokat, hanem elrabolni. A játékosok földönkívüliek, akik azért érkeztek a Földre, hogy ismeretlen állatfajokat kutassanak fel. Rátalálnak a Szuperfarmer farmjára. Az a küldetésük, hogy minél több állatot szerezzenek meg, űrhajóikkal repülnek rá a kiszemelt prédára, de ehhez figyelemmel kell kísérniük, és ki kell védeniük be kell venniük a többiek lépéseit, szem előtt tartva a szabályokat, mert nem minden állat kerülhet fel az űrbázisra!
A Granna Lottó egyszerű és közkedvelt fejlesztő játék óvodásoknak. Gazdagítja a gyerekek szókincsét, segíti a látás- és mozgáskoordinációt. Javítja a megfigyelőképességet.
A doboz tartalma: 28 kétoldalas sablon kis kép játékszabály
Ajánlott: 3 éves kortól Játékosszám: 1-4 fő Játékidő: 20-30 perc Gyártó: Granna
A modern elemes játékpénztárgép egy levehető táblagéppel rendelkezik számológép funkcióval. Kiváló minőségű műanyagból készült érmék és tartós bankjegyek hat nyugtakártya és egy hitelkártya. Méretek: 33,42 cm x 16,83 cm x 22,33 cm. Szükséges elem: 3 x R6-AA - Nem tartozék
Látogass el Thaiföld legnagyobb szigetére, Phuket-ra, gyönyörködj a vakítóan kék vízben és a csodás tájban! Szerezd be a Clementoni készletét és máris kirakhatod a panoráma képet az 1000 puzzle darabkából!
A Szuper Farmer megalkotója a kiváló lengyel matematikus, Karol Borsuk volt, ezért a játék szabályai matematikai törvényszerűségekre épülnek. Ez a maga nemében páratlan játék gazdálkodni tanít, amihez előrelátásra, számolásra, tervezésre és a kockázatok felmérésre lesz szükséged. Ezeket a mai világban nagyon fontos készségeket a Szuper Farmerrel játszva gyakorolhatod! Pedig a játék nagyon régi, a II. világháború idején keletkezett. Kalandos történetét megtalálhatod a dobozban. A Játék-Makett véleménye szerint a játék igen egyszerű, sok múlik a szerencsén, de valóban szükség van előrelátásra a játék során. A lényeg hogy különféle állatokat kell tartani, szaporítani a cél érdekében hogy a játék végén egy egész kis gazdaságnyi állattal rendelkezzünk .Minél több jószágunk van, annál nagyobb a szaporulat, de ha a dobókockával farkast, vagy rókát dobunk, akkor az állomány nagy része kárba vész, persze ha van egy kutya a háznál, akkor a róka nemigen merészkedik a nyúlketrecek közelébe.
A halvány körvonalakkal előrajzolt sablont, a készletekben található eszköz használatával tehetjük teljessé. A képkarcolás technikája könnyen elsajátítható, hiszen minden szettben találhatunk egy próbalapot, amely segítségével kedvünkre gyakorolhatunk. Látványos szobadísz sőt, egy igazán kedves, saját kezűleg készített egyedi ajándék lehet.
Tartalom: 1 képkeret készlet (kb. 30 x 20 cm) 1 a nyomathoz és 1 a fényképhez (mindegyik kb. 10 x 15 cm), 1 csomag ultrakönnyű gyurma, 1 fahenger, 1 használati utasítás.