Bár nem a legnagyobb zsiráfalaj, az újszülött hálós zsiráffiókák akár 183 centiméter magasak is lehetnek születésükkor. Nem kell sok idő, hogy elérjék maximális magasságukat, mivel az első évükben havi 23 centimétert nőnek!
A klasszikus húsmarhákat, a Herefordokat eredetileg Angliában tenyésztették azzal a céllal, hogy minőségi marhahúst termeljenek a fűből a növekvő populáció számára. Könnyen felismerhetők vöröses bőrükről, valamint kontrasztos fehér arcukról és alsó lábszárukról.
A sáskarákok világában nincs kegyelem! A pakliban színpompás lények nyüzsögnek, és a célod, hogy minél többet begyűjts belőlük � vagy éppen elcsenj másoktól. De vajon jól tippelsz? Mert ha nem, könnyen előfordulhat, hogy az ellenfeled jár jól!
A szovjet Tu-144-es szuperszonikus utasszállító repülőgépet a Tupoljev Tervezőiroda készítette, és ez volt az első ilyen osztályú repülőgép a világon. Az utasszállító repülőgép prototípusa 1968. december 31-én emelkedett először a levegőbe. A repülőgép kereskedelmi üzemeltetése 1975-ben kezdődött meg a Moszkva-Alma-Ata útvonalon. A szuperszonikus utasszállító repülőgépek utasszállító járatokon való használata 1978-ban fejeződött be, ezt követően repülő laboratóriumként használták őket. A repülőgépek fedélzetén akár 150 utas is kényelmesen elférhetett. A repülőgép utazósebessége 2300 km/h, magassága 16-18 km volt. 1977-78-ban a Tu-144-es Szovjetunió-77110-es járatszámmal rendszeres utasszállító járatokat teljesített. 1977-ben a Le Bourget-ban megrendezett XXXII. nemzetközi légi szalon résztvevője volt, a 345-ös kiállítási számot kapta. A repülőgépet 1984-ben, üzemeltetésének befejezése után az Uljanovszki Polgári Repülési Múzeumba szállították, ahol ma is áll.
A szőrfókával együtt az oroszlánfókák az Otariidae néven ismert fülfókák családját alkotják. Az oroszlánfókák a szubarktikustól a trópusi vizekig terjednek szerte a világon, és valójában kis eltéréseket mutatnak egymástól, például a koponya mérete attól függően, hogy milyen vizekben élnek.