Szállítási információk

Szállítás a Express One futárszolgálattal
Szállítás a Magyar Postával
Ingyenes házhozszállítás
Fizetés
Személyes átvétel
Bankkártyás fizetési feltételek

Express One (korábban Trans-o-Flex) Futárszolgálattal való szállítás:

 

A küldeményeket utánvétes csomagként adjuk át a szállítmányozónak, melyet az, a felvételt követő munkanapon 8 - 17 óráig kézbesít. A csomag címoldalán automatikusan feltüntetjük telefonos elérhetőségét, ugyanis a szállítmányozó cég alkalmazottja telefonos egyeztetést kezdeményezhet abban az esetben, ha nem találja Önt a megadott szállítási címen. Amennyiben nem szeretnék, hogy a küldeményen telefonszáma is szerepeljen, kérjük rendelése leadásánál, a -megjegyzés- rovatban ezt jelezze részünkre. Minden olyan vásárlónknak ezt a kézbesítési módot ajánljuk, akiknek lehetőségük van megjelölni olyan címet, ahol a futárcég kézbesítője 8 - 17 óráig talál olyan személyt, aki kifizeti a küldemény ellenértékét. Amennyiben Ön előre nem látható okból nem tud a megadott szállítási napon a megjelölt címen tartózkodni, akkor új szállítási időpontot egyeztethet a cég diszpécserszolgálatánál. Amennyiben a csomag nem érkezne meg a felvételt jelző e-mail-ünket követő napon, úgy az e-mail-ben található hivatkozási szám segítségével információt kaphat a csomag helyzetéről telefonon a szállító cég ügyfélszolgálatán, vagy pedig On-line, a Express One honlapján.

Utánvétes csomagok átvételénél már bankkártyával is fizethet a futárnál!


Szállítási díjak a megrendelés értékétől függően a következőképpen változnak:

10000 Ft-ig 990 Ft
10000 Ft-tól - 25.000Ft-ig 650 Ft
25.000.- Ft-tól ingyenes
(az árak tartalmazzák az ÁFÁ-t)

Az Express One elérhetőségei:
Ügyfélszolgálat telefon (08:00-17:00):

+36 1 8 777 400
+36 1 8 777 444
+36 1 8 777 499 (FAX)


Email: ugyfelszolgalat@expressone.hu
On-Line csomagkövetés, web: https://tracking.expressone.hu/

 

Postai szállítás:

A csomagot utánvétes küldeményként adjuk át a Magyar Posta részére, melyet az az esetek többségében 1, maximum 3 munkanapon belül kézbesít a címzettnek. A postai szállítást azoknak javasoljuk, akik nem tudnak megjelölni szállítási címként egy adott helyet, amelyen 8 - 17 óráig biztosan elérhetők, mivel a Posta letéti szolgáltatást is biztosít, így a kért cikkeket a sikertelen kézbesítési kísérlet után, az Önnek megfelelő időben veheti át a területileg illetékes Postahivatalban. A postai kézbesítés menete:
A csomagkézbesítő munkaidőben kísérli meg a csomag kézbesítését, ha nem talál megfelelő személyt a helyszínen, akkor értesítőt hagy maga után, mellyel a címzett átveheti a csomagját az azon feltüntetett postahivalban. A csomag ellenértékét a postai alkalmazottnak kell átadni kézbesítéskor. Fontos, hogy amennyiben a csomag láthatóan sérült vagy nyitott, akkor a csomag átvételét tagadják meg, és haladéktalanul értesítsenek minket a történtekről. A csomagok átadását a posta részére minden esetben e-mail-el jelezzük vásárlóink felé, melyben megtalálhatja a csomagkísérő dokumentum számát, mellyel a területileg illetékes postán kikerestetheti küldeményét, ha az nem érkezik meg a feladást követő 4 munkanapon belül.
Szállítási díjak a megrendelés értékétől függően a következőképpen változnak:

9.999 Ft-ig 1.590 Ft
10.000 Ft-tól - 20.000Ft-ig 1.300 Ft
20.000.- Ft-tól 1.100 Ft

A Posta elérhetőségei:
Ügyfélszolgálat telefon (08:00-17:00): +36-1-767-8282
Email: ugyfelszolgalat@posta.hu
On-Line csomagkövetés, web: https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

A csomag címzettje a futárnál található mobil terminálon keresztül bankkártyával is kiegyenlítheti az utánvét összegét. A kártyás fizetési igényt nem szükséges előre jelezni vagy megrendelni, hiszen a kijelölt településeken a szolgáltatás a legtöbb POSTAI KÉZBESÍTŐNÉL elérhető.

Ide kattintva érheti el azon települések listáját, ahol a kézbesítőknél bankkártyával is fizethet!

 

Ingyenes házhozszállítás:

Egyes termékeknél feltűnően jelezzük, amennyiben termék házhozszállítása díjtalan. Abban az esetben is, ha többféle terméket rendel egy 'ingyenes házhozszállítású' termék mellé, szállítási költséget nem számítunk fel.

Fizetés:

A megrendelt árucikkek ellenértékét a postai, vagy futárcég alkalmazottjának kell készpénzben kifizetni.

Személyes átvétel:

A termékek átvételének leginkább költségkímélőbb módja, ha elfáradnak budapesti Játék és Makett Centrumunkba a megrendelt termékekért, természetesen ebben az esetben nem terheli a szállítás költség a termékek vételárát.
Személyes átvétel esetén áruházunkban bankkártyával is fizethet!
Áruházunk elérhetőségeit illetve nyitva tartását, oldalunkon az Ügyfélszolgálat menüpontra kattintva találja meg.
Ha ezt a lehetőséget választja, hasonlóan a többi szállítási módhoz, e-mail-ben vagy telefonon tájékoztatjuk, hogy mikortól vehető át a kért termék üzletünkben.

Bankkártyás fizetési feltételek:

Üdvözöljük a K&H Bank biztonságos, internetes fizetési megoldásával működő Áruházban!

A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A K&H Bank a VISA Classic, VISA Electron és Eurocard/MasterCard típusú kártyákat fogadja el.

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.


Az alábbiakban részletesen ismertetjük, hogy miképp intézheti biztonságos módon vásárlását:

Mire figyeljen a vásárláskor?

Olvassa el az Áruház ismertetőjét, a vásárlás kondícióit és a kiszállítás és a fizetés feltételeit!
Tanulmányozza át az Áruház biztonsági feltételeit, hiszen ezzel garantálják az Ön adatainak biztonságát!
Tartsa nyilván a vásárlásával kapcsolatos adatait!
Tartsa nyilván a fizetéssel kapcsolatos tranzakciós adatait! (tranzakció azonosító, engedélyszám)
Biztosítsa, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá!
Használjon olyan böngészőt, amely támogatja az SSL titkosításhoz szükséges opciót!


Fizetés lépései:

A K&H Bank internetes fizetési rendszere a MasterCard, Mastero, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyák/egyszer használatos kártyaszámmal történő fizetés lehetőségét teszi lehetővé. VISA Electron és Maestro kártyával történő fizetés csak abban az esetben lehetséges, ha azt a kibocsátó bank internetes használatra engedélyezi.
Ön az Áruház oldalán választja ki az árut/szolgáltatást, melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni.
A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót.
A fizetést követően Ön visszatér az Áruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.
A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően - ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti - a K&H Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.
Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról az Áruház oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző Vissza/Back vagy a Frissítés/Refresh gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.
Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.


Tájékoztató a megrendelés lemondásának módjáról és feltételeiről:

Amennyiben egy beszerzés alatt álló tételt szeretne lemondani, azt kérjük ügyfélszolgálatunknak jelezze.
A 45/2014. (II.26) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól az átvételtől számított 14 munkanapon belül. A fogyasztó az elállási jogot a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától kezdve gyakorolhatja, írásbeli lemondás esetén elegendő a nyilatkozatot elküldeni 14 munkanapon belül. A vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül köteles visszatéríteni a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett összeget, amennyiben a vásárló a sértetlen terméket a számlával vagy annak másolatával, saját költségén visszaszolgáltatta az eladó részére, a Kék Kobra Kft. - Játék és Makett Centrum címére (1097 Budapest, gyáli út 31/B). Elállás esetén a vevőt csak a visszaküldés költsége terheli. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk. Amennyiben a fogyasztó él a 45/2014 (II.26.) Korm. rendeltben meghatározott elállási jogával úgy köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni.
Személyes átvétel esetén a már átvehető terméket az átvevőhellyel vagy ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatba lépve mondhatja le. Átvétel után 14 munkanapon belül blokkal vagy számlával az átvétel helyszínén állhat el vásárlási szándékától. Személyes átvétel esetén a hibás termék cseréje is az átvevőhelyen történik.
Nem gyakorolhatja az elállási jogot hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának vásárlása esetén, ha a csomagolást már felbontotta.
Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt cégünk díjmentesen kicseréli. Műszaki termékek esetében erre az átvételtől számított 14 munkanapon belül van lehetőség, ezt követően a garanciális szervizhez kell fordulni.


A kártyabirtokos részéről felmerült reklamáció esetén a reklamáció benyújtásának módja és feltételei, az áruvisszavét jogcímei és lehetőségei, az árucsere módja és feltételei, a kártyabirtokos kártalanításának módja és feltételei:

Amennyiben bankkártyás fizetés esetén egy tételt mégsem sikerül beszereznünk, a termék vételárát a lehető leghamarabb – legfeljebb 14 munkanapon belül – automatikusan visszahelyezzük kártyájára.